השקעה בידע - הבלוג שלנו

מהי הבורסה לניירות ערך?
5/08/2024
בורסה לניירות ערך הינה גוף שמקיים שוק מוסדר ומפוקח למסחר בניירות ערך שונים, כגון מניות, אופציות, אגרות חוב ועוד, ומשמש כפלטפורמה שדרכה נפגשים קונים ומוכרים בשוק ההון.
הכנת דו"חות פיננסיים – איך להציג נתונים למשקיעים בצורה שקופה ונכונה
5/08/2024
דו"חות פיננסיים של חברה אמורים לספק למשקיעים פוטנציאליים בה סקירה מקיפה אודות מצבה הפיננסי של החברה ובאופן שיאפשר להם להעריך את הרווחיות, הנזילות, וכושר הפירעון שלה.
שיווק באמצעות תוכן יכול להביא לקוחות ומשקיעים עד אליכם (כמעט) בלי מאמץ: כך תעשו את זה נכון
20/07/2022
מאחורי כל מיזם מצליח עומדת אסטרטגיה שיווקית שמתוכננת במיוחד כדי למשוך קהלי יעד וכוללת שיווק דיגיטלי ותקשורת שיווקית שתומכים במיתוג, ניהול מוניטין, ומכירות החברה. סטארטאפים, חברות פרטיות וחברות רבות שנסחרות בבורסה כבר מיישמות טקטיקות של 'שיווק באמצעות תוכן' (Content Marketing) כחלק בלתי נפרד מתוכניות התקשורת השיווקית שלהן, והדבר מוכיח את עצמו כיחסי הציבור הטובים ביותר עבורן
קשרי משקיעים בלינקדאין לעסקים
20/07/2022
כדי לתמוך בצמיחה עקבית בפעילותן, חברות ציבוריות וסטארטאפים צריכות לעבוד קשה ולמשוך את תשומת הלב של משקיעים מוסדיים ופרטיים, החל מקרנות פנסיה דרך בתי השקעות ועד חברות ביטוח. לינקדאין הופכת במהירות למקום הראשון שאליו הולכים משקיעים רבים כדי לקבל מידע עדכני על מה החברה עושה, מי הצוות שלה ומה הפעילות שלה כוללת. ריכזנו כמה נקודות שיעזרו לכם להפוך את לינקדאין לחלק בלתי נפרד מאסטרטגיית קשרי המשקיעים
קשר טוב עם שוק ההון ועם משקיעים פרטיים מתחיל בשקיפות
20/07/2022
בניית סיפור חברה מדויק היא חלק חיוני בפעילות קשרי משקיעים, אולם תקשורת שמבוצעת מול שוק ההון ללא מידה גבוהה של שקיפות עלולה להכשיל מהלכי גיוס משקיעים פרטיים או מוסדיים, ולחבל במידת הנאמנות שלהם לחברה. תוצאות סקר המשקיעים שערכה IRM מראות מה השוק חושב
גיוס משקיעים אפקטיבי: איך לעשות קשרי משקיעים שישכנעו את השוק להשקיע בחברה שלכם
20/07/2022
שוק ההשקעות הציבוריות והפרטיות שומר על יציבות, ואלו חדשות טובות במיוחד עבור חברות ציבוריות וחברות סטארטאפ שרוצות להבין מה הדרך הכי אפקטיבית לגייס הון מכל סוג של משקיעים – אם זה משקיע מוסדי או קרן הון סיכון. מיתוג עסקי שמספר את סיפור החברה שלכם הוא חלק חיוני בהצלחה של מהלכי גיוס משקיעים, בשוק המוסדי או הפרטי. ריכזנו לכם כמה נקודות חשובות
בכל מקום כל הזמן: 5 הסיבות שבגללן אסטרטגיית תקשורת שיווקית לערוצי דיגיטל מגבירה את ההצלחה של כל סטארטאפ או חברה ציבורית
20/07/2022
תקשורת דיגיטלית היא כבר כמעט תחליף ליחסי הציבור המסורתיים. יותר חברות ציבוריות וסטארטאפים מכניסים את הדיגיטל אל תכנון האסטרטגיה העסקית התחרותית ותוכניות התקשורת השיווקית, ובכך משפרים את מוניטין החברה, חשיפת המותג, מיתוג המעסיק, והקשר עם קהלי יעד – כולל תמיכה בקשרי משקיעים או במהלכי מימון סטארטאפים. הנה כמה מהיתרונות הבולטים של התקשורת הדיגיטלית
איך להשתמש בלינקדאין למיתוג ומיצוב עסקי של החברה שלכם
20/07/2022
עמוד עסקי בלינקדאין מאפשר לחברה שלכם לבנות אמינות, ליצור רשת עוקבים ומבקרים משמעותית, ולהגיע לקהלים חדשים. ריכזנו את כל מה שצריך לדעת על מיתוג ושיווק עסקי בלינקדאין, טיפ שלנו: התחילו כבר היום ליצור תוכן מעולה ומעודכן