תקשורת בדיגיטל כיום משלימה ואף מחליפה את יחסי הציבור המסורתיים ומהווה כלי עוצמתי לקשרי משקיעים. חברות רבות רוצות לבנות אסטרטגיית דיגיטל ולקבל חשיפה דיגיטלית באינטרנט כדי לתקשר ישירות עם קהלים ממוקדים ובעלי ערך עבורן, כמו משקיעים, לקוחות, שותפים ועובדים.
חברות ציבוריות, חברות פרטיות וסטארטאפים רבים כבר כוללים את הדיגיטל כחלק מתכנון האסטרטגיה ותוכניות השיווק, וכך משפרות את המוניטין, המיתוג, והקשר עם קהלי יעד, כולל תמיכה בקשרי משקיעים או במימון סטארטאפים.
נוכחות בדיגיטל במנועי חיפוש, לינקדאין, אאוטבריין, פייסבוק ואינסטגרם – מאפשרת לחברות B2B, חברות B2C, ולחברות סטארט-אפ לתקשר מסרים מדויקים מול קהל רלוונטי והיא הדרך הטובה ביותר לקשר ישיר עימם.
צוות IRMedia מתמחה מזה למעלה משני עשורים בייעוץ תקשורתי להנהלות בכירות, ביחסי ציבור, בגיבוש ויישום אסטרטגיה תקשורתית
עבור חברות ציבוריות, חברות פרטיות וחברות סטארטאפ שפועלות בין היתר בתחומי הטכנולוגיה, אנרגיה, קלינטק, מדעי החיים, ביוטק, פיננסים, פינטק, קמעונאות, נדל"ן, השקעות והון סיכון.
E2E- אנחנו מכינים את האסטרטגיה הדיגיטלית, מטייבים את המידע על החברה, מכינים תוכנית פוסטים וכתבות וכותבים אותם, מנהלים את הלו"ז של הפרסומים ושל קמפיין במידת הצורך, מפרסמים את התוכן, יוזמים תוכן, עוקבים אחרי הביצועים של הפוסטים והקמפיינים ודואגים לאופטימיזציה שלו ומשפרים בהתאם את העמוד, קמפיין, הפוסטים והכתבות. את כל זה אנחנו עושים בשקיפות ובשיתוף מלא ואישור שלכם.
הצוות שלנו הינו בעל ניסיון רב בייעוץ תקשורתי, כתיבה עיתונאית, יחסי ציבור וקשרי משקיעים, כך שאנחנו מכינים את התוכנית האסטרטגית וכותבים את התוכן בהתאם לאסטרטגיה תקשורתית מקיפה. אנחנו מבינים היטב איך לתקשר מסרים בצורה מדויקת ואפקטיבית מול הציבור הרחב ומול משקיעים פרטיים או מוסדיים.
המשמעות היא שאנחנו מבססים את התשתית, הקמפיין, העמוד והתכנים שלכם על אסטרטגיה תקשורתית בהתאמה אישית המותאמת לקהל ולמטרות שלכם.
עלינו לזכור כי לא כל נושא מתאים לתקשר במדיה, הטקסט חייב להיות חלק מראיה אסטרטגית רחבה.
כל אחד יכול לקרוא את הטקסט שלך, הטקסט צריך לתת ערך מוסף למי שקורא אותו.
לכן, חשוב להגדיר מראש מהי מטרת הטקסט ! תקשורת דיגיטלית היא דו-כיוונית עם הקהל.
ורק שיתוף פעולה מלא של הצוות יביא הצלחה ברשתות החברתיות.