בכל מקום כל הזמן: 5 הסיבות שבגללן אסטרטגיית תקשורת שיווקית לערוצי דיגיטל מגבירה את ההצלחה של כל סטארטאפ או חברה ציבורית

תקשורת דיגיטלית היא כבר כמעט תחליף ליחסי הציבור המסורתיים. יותר חברות ציבוריות וסטארטאפים מכניסים את הדיגיטל אל תכנון האסטרטגיה העסקית התחרותית ותוכניות התקשורת השיווקית, ובכך משפרים את מוניטין החברה, חשיפת המותג, מיתוג המעסיק, והקשר עם קהלי יעד – כולל תמיכה בקשרי משקיעים או במהלכי מימון סטארטאפים. הנה כמה מהיתרונות הבולטים של התקשורת הדיגיטלית

הדיגיטל נכנס לכל פינה בחיים המקצועיים, תוך שארגונים וחברות מבינים שנוכחות דיגיטלית היא חלק חשוב מיחסי הציבור. עבור חברה ציבורית או סטארטאפ חשוב במיוחד להבין למה שיווק דיגיטלי ותקשורת דיגיטלית מהותיים להצלחת תוכניות הצמיחה או מימון סטארטאפים. חברות ומותגים רבים כבר פעילים בערוצי תקשורת דיגיטלית כחלק בלתי נפרד מתוכניות התקשורת השיווקית, היחצ והמכירות, אולם הנהלות ארגונים ציבוריים וסטארטאפים רבים עדיין מחפשות דרכים חדשות ויעילות לייצר תקשורת עם משקיעים, שותפים אסטרטגיים או לקוחות B2B.

אם החלטתם שאתם רוצים למצב את החברה שלכם במדיה הדיגיטלית ולהכניס יתרונות טכנולוגיים לאסטרטגיה השיווקית וליחסי הציבור שלכם, אבל אתם לא בטוחים מהם היתרונות ואיך עושים את זה נכון – הנה חמש דרכים שבהן תכנון אסטרטגיה דיגיטלית לחברות משפר את מיצוב החברה, בונה מוניטין, מגדיל את חשיפת המותג, ומחזק את מחוברות העובדים ואת הקשר עם קהלי היעד כולל משקיעי חברות ציבוריות וסטארטאפים.

יצירת שיח

תקשורת דיגיטלית מאפשרת לחברה שלכם לייצר שיח ישיר וזורם עם משקיעים, שותפים, לקוחות ועובדים.

היא מבטלת את הצורך בתקשורת פרונטלית שגוזלת זמן רב ועדיין מספקת לקהלי היעד שלכם ערוץ קל ונוח ללמוד על החברה שלכם, לשאול שאלות, להגיע למידע נוסף עליכם ואפילו לייצר דו שיח בזמן שנוח להם ובלי להפריע להם.

למעשה התקשורת הדיגיטלית תמיד מתרחשת כשהקהל שלכם כבר מחפש ומתעניין במידע חדש. תקשורת מדוייקת כזו עוזרת לבנות עניין, מערכת יחסים, וחיבור חזק של הקהל למותג שלכם.

התאמה אישית

תקשורת שיווקית דיגיטלית היא תוכן בהתאמה אישית שמופיע במיקום מותאם אישית.

אחד היתרונות העצומים של התקשורת הדיגיטלית היא התועלת הגבוהה ביחס לעלות. חברה ציבורית או סטארטאפ משתמשים ביתרונות האלה על ידי פריסה של אסטרטגיה תקשורתית על מגוון ערוצים, כולל אתר חברה, אתר משקיעים, מדיות חברתיות כמו עמוד לינקדאין או עמוד פייסבוק, וקמפיינים של תוכן כמו אאוטבריין וטאבולה.

פיזור התוכן על פני מספר ערוצי מדיה מאפשר לקהל שלכם למצוא מידע עליכם במקומות שונים באינטרנט. בנוסף, ניתן להשמיש מחדש כל תוכן לפי צרכי הערוץ הדיגיטלי שבו רוצים להופיע, כך שמיחידת תוכן אחת ניתן לייצר מאמרים, בלוגים, אינפוגרפיקה, פוסטים, סיפורי הצלחה, סרטונים, מצגות, פודקאסט רבים, תכונה המגלמת החזר גבוה על ההשקעה בתוכן הדיגיטלי.

בניית מוניטין

תקשורת דיגיטלית בונה מוניטין ומשפרת את מחוברות העובדים ואת מיתוג המעסיק.

ידוע שמעורבות הצוות חיונית להצלחת חברות כי בסופו של דבר העובדים שלכם הם הפנים של החברה. היא לעיתים יקרה מאוד בגלל תחלופת עובדים, אולם זה לא חייב להיות ככה. אפשר להשתמש בתקשורת דיגיטלית לשיפור מוניטין החברה, יצירת שיח עם העובדים לצרכי מיתוג מעסיק, והפיכת העובדים לשגרירי מותג.

תוכן שיווקי דיגיטלי יתקשר את ערכי החברה ויעזור לעובדים לקדם את המטרות המקצועיות שלהם תוך שהוא מייצר חיבור רגשי למותג ותחושת ערך ושייכות לארגון.

תגבור משמעותי

תכנון אסטרטגיה דיגיטלית שפרוסה על ערוצי דיגיטל שונים עובד כמו מערכת הגברה.

מאחר והם נמצאים בכל מקום כל הזמן, פריסה מגוונת של תוכן דיגיטלי על מגוון ערוצי תקשורת דיגיטלית מאפשרת לכם להגביר את חשיפת התוכן כך שיגיע למספר עצום של אנשים בכל רחבי העולם.

אם עד לעידן הדיגיטלי נאלצתם להסתמך על ראיונות עיתונאיים, החלטות עורכי עיתונים, מסיבות עיתונאים והודעות לעיתונות כדי להביא את המסרים שלכם לקהל היעד, כיום אתם יכולים לשתף תוכן מגוון ומשתנה לבחירתכם, ולהעביר כל מסר באופן מדוייק ומיידי במדיה החברתית ובדיגיטל.

כשאנשים נוספים משתפים בעצמם את התוכן שפרסמתם, הוא אף מקבל תגבור משמעותי.

מדידה וניתוח

תוכן דיגיטלי הוא מדיד ומאפשר ניתוח של תוצאות אסטרטגיית התקשורת שלכם עם הקהל.

כלי המדידה והאנליטיקס מספקים לכם תובנות לגבי מה עובד ומה לא, כך שתוכלו להשתפר ולתקשר טוב יותר עם הקהל שלכם.

כלי הניתוח הדיגיטליים מספקים נתונים מדוייקים על מספר צפיות, תוצאות חיפוש, המרות, ביקורים באתר, מספר הורדות ועוד, וניתן לעקוב אחריהם. זה מאפשר להבין מה עובד, מה הקהל שלכם צריך, מה מעניין אותו, מה הוא מעדיף ואיך לדבר איתו, כדי שתוכלו להבטיח שהם ימצאו ערך בכתיבת התוכן שלכם ויחזרו אליכם כדי להתעדכן.

טרנספורמציה דיגיטלית של חברות ציבוריות וסטארטאפים כבר אינה עומדת בסימן שאלה גם בפעילות התקשורת השיווקית, שכן היתרונות רבים ומגוונים. התקשורת הדיגיטלית כבר נמצאת בתנופה חזקה בכל תחום, אם זה חברות פינטק, אנרגיה, טכנולוגיה, ביוטק, או הון סיכון ופיננסים, וזה הזמן לאמץ אותה.

בואו ניפגש !

מעוניינים לשמוע עוד ? השאירו פרטים ונקבע פגישה