מיתוג בכירים

האינטרנט הוא מקור המידע הזמין ביותר, המיידי ביותר ולמעשה, זה שאנו בוחרים בו באופן כמעט אינסטינקטיבי כאשר אנו מבקשים לקבל מענה על כל שאלה ותהייה. כך נכון הדבר גם לגבי אדם, ארגון, חברה או כל גוף אחר.

אולם האם הפיכתו של האינטרנט למקור המידע הבסיסי עבורנו אכן מהווה ערובה לכך שהמידע הוא נכון? אנו מאמינים שמשאלה רטורית זו, כבר הספקתם להבין לאן פנינו מועדות.

רבות הן הפעמים בהן אדם יחפש מידע על דמות בכירה או גוף מסוים באמצעות הרשת, כדי לקבל החלטות מושכלות (למשל משקיע לפני פגישה או אדם שיחפש מידע על חברה לפני שיגיש לה קורות חיים). בפועל, האינטרנט איננו מספק תמונה מקיפה במקרה הטוב, ומספק מידע שגוי ומטעה במקרה הרע.

כאן צוותינו נכנסים לתמונה. ב-IRM קשרי משקיעים אנו עוסקים חדשות לבקרים במיתוגם של בכירים וגופים עסקיים ברשת תוך שמירה על נוכחות מקוונת מותאמת ומנוהלת היטב. מטרתנו היא לייצג את אותה אישיות או גורם באופן נכון ומהימן, אופן המבטא את ערכיו, יכולותיו, פועלו והישגיו בצורה הטובה ביותר. כל זאת, תוך הגנה על המוניטין האישי והמקצועי.

מידע אמין מדויק לצד אינפורמציה מטעה, כיצד ניגשים אל הסוגייה?

מיתוג בכירים נסמך בראש ובראשונה על מנועי החיפוש וכיום גם על כלי ה-AI שהופכים למקור מידע זמין (ונזכור כל העת שהם שואבים את תשובותיהם לא אחרת מאשר האינטרנט).

מטרתנו היא להבטיח שהרשת הכוללת בתוכה בין היתר את כלי הבינה המלאכותית, תוכל לקבל מידע אמין ומדויק על בכירים וחברות, תוך הבלטת ההישגים והיכולות.

באמצעות שורה של אמצעים את חלקם נפרט כאן בהמשך, אנו פועלים באופן עקבי כך שכל מי שיקליד את שם הבכיר או החברה, ייחשף למידע מדויק וחיובי.

במילים אחרות: אנו עוזרים לרשת לקבל את המידע הנכון, בעוד שהיא עתירה ועמוסה בשבבי מידע מטעה, שגוי ומוטה.

לצד זאת, איננו יכולים להתעלם מן המידע שכבר ישנו. השירות השני ש-IRM מבצעת במקביל לביסוס המידע החיובי, הוא ניקוי מנועי החיפוש מאינפורמציה מטעה או שלילית תוך דחיקת תוצאות אלו מטה.

איך מתחילים בתהליך?

ראשית כל, אין מדובר בתהליך שרירותי; תמהיל עבודה שנכון עבור אדם אחד, איננו בהכרח נכון ומדייק את צרכיו של אדם אחר.

במהלך שיחת ההיכרות והאפיון, אנו אוספים לידינו את כל המידע, הצרכים והמטרות של הלקוח, על-מנת שנוכל לספק פתרון מלא לתהליך.

מיתוג בכירים נסמך על שורה של חזיתות שונות, כולן מטופלות במקביל, בין אם מדובר בכתיבת תוכן, בקידום נכסים אינטרנטיים בתוצאות החיפוש לדחיקת התוצאות השליליות, בפנייה למקורות מידע שליליים כדי לבחון אם וכיצד ניתן להסיר את התוכן השלילי באופן יזום ועד לקידום חומרים שונים ברשתות החברתיות.

מעטפת שירות 'אין-האוס' שנותנת לכל גורם החפץ במידע אודות בכירים וחברות, את התשובות הנכונות והמהימנות ביותר.

הצוות שלנו

כדי לספק את מעטפת השירות המלאה והמקצועית ביותר, לרשותנו צוותים מקצועיים המונים כותבי תוכן, עיתונאים ואנשי מקצוע בתחומים שונים משיווק, דרך מיתוג ועיצוב גרפי ועד לבניית אתרים.

בתחילת התהליך, יערוך צוות IRM יחד אתכם מיפוי מדויק של כלל מקורות המידע הקיימים, ועל-פיו נפעל, כל אגף בתחומו.

תחזוקת מידע שוטפת

ביסוס המידע אודות אישיות, גוף או חברה זהו דבר אחד, אך אין מדובר בפעולת 'שגר ושכח'. האינטרנט מטבעו הוא זירה דינמית המשתנה חדשות לבקרים, ולכן עלינו לדאוג לתחזק את המודעות למותג באופן שוטף ועקבי.

כחלק מתוכנית העבודה השוטפת, אנו דואגים לעדכן ולפרסם כל חומר חדש אודות האישיות הבכירה אותה אנו ממתגים.

בין צוותינו, עובדים ועובדות שמטרתם היא להתעדכן כל העת אל מול האישיות הבכירה / הגוף אותם אנו ממתגים, לבחון כיצד ניתן לפרסם ולרענן חומרים ברשת, להוסיף מידע וכן לפרסם כתבות מידע בהתאם לאירועים אקטואליים שונים הנכונים עבור אותו הגוף / אישיות. להישאר רלוונטיים ונכונים בכל זמן.

מיתוג בכירים ברשת אם כן, הוא תהליך מתמשך, ואת הצעד הראשון נשמח לעשות יחד אתכם בשיחת ייעוץ טלפונית ראשונית.

בכל שאלה והתייעצות, השאירו לנו פניה או צרו עמנו קשר.

בואו ניפגש !

מעוניינים לשמוע עוד ? השאירו פרטים ונקבע פגישה